11 Ocak 2012 Çarşamba

Boşa Geçmiş Aldanmışız..

Bu gün en güzel yağmurlar yağdı belki en soğuk rüzgarlardandı esen başımızda ama yine de ne sen hissettin yanından geçtiğimde ne de ben gördüm sen baktığında. Çünkü biz hiç akıl edilemeyecek derecede ters olan iki insan bir zamanlar çok yakın olmuşuz birbirimize. Çok uzun bir  zamanı harcamışız boşa biz seninle. ''Biz'' değiliz artık pardon ! Sen ve ben demeliyim.. Sen ve ben o kadar yanlış tanımışız ki birbirimizi çok boş şeylere gülmüşüz birlikte ve ben; bazen çok boş olan sana üzülmüşüm  başımı yastığa koyunca yanlış kişiymiş dert yandığım güvenim boynuna sarıldığım hani derler ya; Denize düşen yılana sarılır diye.. işte böyle bişi olmuşuz benim anlayamadığım.. Sonra bir gün görmemi sağlamışsın gerçek yüzünü ve ben o zaman tanımışım seni hey aldandığım.. O zaman tanımışım da iş işten geçmiş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder